01 maja, 2014

Nowości w kosmetyczce, -49% w Rossmannie na podkłady, pudry, róże, korektory i bronzery.

Hej,
Oczywiście jak to ja, nie mogłam się oprzeć pokusie, gdy dowiedziałam się o promocji w Rossmannie :)

Pierwszym produktem, na który się od razu zdecydowałam jest mój ulubiony podkład Max Factor Face Finity, wybrałam go w kolorze nr 47 Nude, zawiera w sobie SPF 20. Jest to produkt średnio kryjący z możliwością budowania stopnia krycia, należy do podkładów o wykończeniu matowym. Bez użycia pudru na mojej twarzy trzyma się około 3 h, ja używam wraz z nim pudru prasowanego aby trzymał się na twarzy długo :) Jest to moja 3 buteleczka, na pewno będzie moim stałym bywalcem, gdyż jestem z niego bardzo zadowolona.


Kolejnym produktem jaki zakupiłam na promocji jest korektor Maybelline New York, Affinitone, w kolorku 01 Nude Beige. Jeszcze nie miałam okazji przekonać się jak ten produkt zachowuje się pod moimi oczami, więc gdy wykończę swój produkt pod oczy na pewno z chęcią go przetestuję aby sprawdzić jego działanie :)


Następnym produktem nad, którym bardzo dużo myślałam, czy aby na pewno jest mi do szczęścia potrzebny, jest bronzer do twarzy. Bourjois Paris, Délice de Poudre, w kolorze 52 Peaux mates / hâlées. Jest to tak na prawdę produkt, o którym jakiś czas temu bardzo intensywnie myślałam, takie moje małe marzenie kosmetyczne, ale cena skutecznie odstraszała, a nigdy na żadnej promocji go nie widziałam. Myślałam, że gdy podejdę do półki Bourjois na pewno go tam nie będzie, a tu cud, bo ostał się jedyny egzemplarz. Wzięłam go do ręki i chodziłam po sklepie przez 40 min zastanawiając się czy na pewno go kupić, ale w końcu serce wygrało z rozumem i pobiegłam do kasy. Jeszcze nie macałam go swoimi paluchami, ale gdy to zrobię na pewno opiszę wrażenia na blogu, czy produkt jest wart swojej ceny i czy u mnie się sprawdza :)


Wygląda nieziemsko, ale jest ciągle zafoliowany ;)



Atrakcyjne ceny bardzo kuszą, a czym Was skusiły promocje w Rossmannie ? Chodzi mi głównie o tą pierwszą promocję na produkty do twarzy, bo oczywiście w kolejnym poście zamieszczę produkty, które zakupiłam w kolejnej turze promocji :D


Ceny produktów:
Max Factor Face Finity - cena regularna > 59,99 zł , cena podkładu po obniżce -49% > 31,58
Bourjois Paris Délice de Poudre - cena regularna > 61,99 zł , cena bronzera po obniżce -49% > 31,61
Maybelline Affinitone Concealer - cena regularna > 27,99 zł , cena korektora po obniżce -49% > 14,27

Zachęcam do komentowania :)
Pozdrawiam,
Sylwia

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cena regularna podkładu jest dość wysoka, ale na szczęście zawsze trafiam na promocje i obniżki kiedy go kupuję :) a jest świetny, polecam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no właśnie... ach ta czekoladka, teraz trzeba spróbować róży ;)

      Usuń
  3. Też skusiłam się na ten bronzer. Ale nawet sobie nie wyobrażasz ile się za nim najeździłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam mega szczęście, ostatni bronzer na półce ;)

      Usuń
  4. bardzo fajne zakupy! czekam na reckę podkładu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maybelline Affinitone Concealer - mój ulubieniec! Idealny kolor, taka fajna lekka kosystencja... U mnie bardzo fajnie zachowywał się pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go testuję i jestem z niego bardzo zadowolona, zobaczymy jak dalej będzie się spisywał ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)