23 maja, 2014

[Metamorfoza] Peach-gold with plum make-up

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę z kolejną metamorfozą, tym razem w rolę modelki weszła prześliczna Kasia. Uwielbiam jej kolor włosów i piękne niebieskie oczy.
Tak Kasia prezentuje się bez makijażu :

fot: Grzegorz Przetakiewicz
Zdjęcie w trakcie malowania ślicznych oczu Kasi :

Fot: Grzegorz Przetakiewicz
A tu Kasia już w wykonanym przeze mnie makijażu :

Fot: Grzegorz Przetakiewicz
Produkty jakich użyłam do metamorfozy :
Twarz
-podkład Maybelline New York AffiniMat 02 Light Porcelain
-korektor Maybelline New York, Affinitone, 01 Nude Beige
-puder Rimmel London Stay Matte, 001 Transparent
-puder brązujący Bourjois Paris, Délice de Poudre, 52 Peaux mates / hâlées
-róż do policzków Artdeco Dita Von Teese, nr 31
Brwi
-cienie Inglot, AMC 63 (czarny) i MATTE 360 (brąz)
Oczy
-baza Essence I <3 Stage
-cień cielisty aż pod łuk brwiowy Inglot 351 Matte 
-cień brzoskwiniowo złoty, opalizujący różem Inglot 407 Pearl od wewnętrznego kącika aż do połowy powieki ruchomej + połowa powieki dolnej od wewnętrznego kącika
-cień śliwkowy, opalizujący brązem Inglot 452 Pearl od połowy powieki, wyciągam w kształt kociego oka + dolna powieka od połowy aż do zewnętrznego kącika oka
-eye-liner Maybelline New York Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h, 01 black w linii rzęs, nie wyciągam poza powiekę ruchomą
-tusz Max Factor, 2000 Calorie, Dramatic Volume w kolorze black
Usta
-Maybelline New York, Hydra Extreme, 163 Fuchsia

Ugościłam Kasię ciepłym napojem i oto co dzięki temu powstało, fotograf pięknie to ujął :)

Fot: Grzegorz Przetakiewicz

 A na koniec zabawnie z delicjami, które Kasia sama przyniosła "w gości" :)

Fot: Grzegorz Przetakiewicz
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja propozycja makijażu dla Kasi, zachęcam do komentowania :)

Profil Grześka, zachęcam do odwiedzania :) www.facebook.com/FOTO.Grigorij
No i mój profil Facebookowy https://www.facebook.com/SylwiaSzwarcWizaz

Pozdrawiam,
Sylwia

16 komentarzy:

  1. Pięknie napisany post i dziękuję za współpracę :) A każdego zapraszam do siebie tak jak link powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Grzegorzu jeszcze raz za owocną współpracę :)

      Usuń
  2. lubie takie kolory w makijażu : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię, łączenie na pozór nie pasujących ze sobą daje ciekawe efekty ;) no i na dodatek kolorystyka współgra z oczami i kolorem włosów :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie :) ja bym zrobiła troszkę grubsze brwi ,ale super dobrałaś kolory do typu urody ! analiza kolorystyczna nie poszła na marne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też bym zrobiła grubsze brwi, ale nie chciałam też ich przerysować, tym bardziej że Kasia swoje naturalne brwi ma dość cienkie ;) dziękuję Iza, a analiza kolorystyczna pamiętam że szła mi na zajęciach bardzo dobrze, gorzej było z blendowaniem, ale człowiek ćwiczy i są efekty :) buźka :*

      Usuń
  4. Ciekawy makijaż, świetnie to wszystko razem do siebie pasuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie, aczkolwiek wg mnie granice cieni są za ostre. Powinny być bardziej roztarte. No chyba, że w zamyśle miałas stworzenie makijażu graficznego to zwracam honor;)) ogolnie fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, makijaż graficzny, w kształt kociego oka :) dziękuję za komentarz, wszystkie uwagi są dla mnie cenne :) a roztarcie granic to dla mnie bardzo ważny element makijażu, ale akurat w tym chciałam, żeby był bardziej drapieżny, podkreślał ciekawą urodę modelki :) pozdrawiam :)

      Usuń
  6. ESM Beauty ma rację granice powinny być trochę bardziej roztarte ... ale poza tym całość jest świetna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wskazówki :) wszystkie są dla mnie bardzo ważne, tylko akurat w tym makijażu chciałam aby makijaż był ostry i graficzny :) to był celowy zabieg :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Makijaż sam w sobie fajny , widać że zamierzniem był makijaz graficzny , wlasnie dla mnie brzegi powinny byc mocniej zaznaczone a nie roztarte :D , wydaje mi sie tylko jak spojrzalam na zdjecia modelki ze jej oczy sa szeroko rozstawione w stosunku do nosa i taki makijaz jeszcze to uwydatnił ?
    ale jak szalec to szalec :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale makijaż graficzny to nie makijaż wyjściowy czy korekcyjny, dlatego właśnie taki zabieg zrobiłam ;)
      pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)