23 kwietnia, 2014

Jak poprawić swój wygląd kosmetykami ?

Tak jak już wcześniej w swoim poście wspomniałam >>> klik >>> mam trądzik pospolity.
Moja twarz bez makijażu prezentuje się tak
Uwaga, uwaga
fot Jakub Pieprzyk
Jak widać: dużo zaczerwienień, lekko podkrążone oczy, sporo zaskórników otwartych i zamkniętych, oraz kilka grudek, nierównomierny koloryt cery.

Na początek aplikuję podkład, moim ulubieńcem jest mieszanka MaxFactor FaceFinity All Day Flawless Sand 60 i Maybelline New York AffiniMat 02 Light Porcelain.

fot Jakub Pieprzyk
Następnie pod swoje oczy nakładam korektor, moim jest Miss Sporty Liquid Concealer 001 light. Dodatkowo palcem aplikuję również na wystające spod podkładu zaczerwienienia.
fot Jakub Pieprzyk
Pudruję swoją twarz pudrem w kamieniu Rimmel London Stay Matte w kolorze 001 Transparent, którego serdecznie wszystkim polecam :)
fot Jakub Pieprzyk
Nie zapominam nigdy o brwiach, brwi to oprawa twarzy, lekkie podkreślenie dwoma cieniami, brąz i czerń z Inglota, mieszam ze sobą AMC 63 (czarny) i MATTE 360 (brąz), a na końcu wyczesuję szczotką.
fot Jakub Pieprzyk
Na powieki nakładam bazę pod cienie z Essence I <3 Stage, wykonuję smoky eye cieniem Inglot 502 Double Sp, rozcieram Inglotem 351 Matte, rozświetlam wewnętrzny kącik Inglotem 397 Pearl, którym również podkreślam całą dolną powiekę. Linię wodną maluję białą kredką Khol Kajal Eyeliner
Manhatan, w kolorze Snow Bunny 11A.
fot Jakub Pieprzyk
 Rysuję kreskę ukochanym linerem Maybelline New York Eye Studio Lasting Drama Gel Eyeliner 24h, w kolorze 01 black.
fot Jakub Pieprzyk
 Tuszuję rzęsy maskarą Maybelline New York The Colossal Volum' Express Mascara Smoky Eyes, kolor smoky black.
fot Jakub Pieprzyk
Na koniec zostawiłam konturowanie twarzy bronzerem Astor SkinMatch 4Ever Bronzer w kolorze 001 Blonde.
fot Jakub Pieprzyk

Usta pomalowałam jedynie bezbarwnym sztyftem
Tisane.
fot Jakub Pieprzyk

fot Jakub Pieprzyk
Jutro umieszczę 4 propozycje ust do tego makijażu i przy okazji zrecenzuję Wam moje ulubione pomadki :)
Serdecznie zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga ;)
jak zawsze linki do fotografa : klik
oraz do mnie : klik

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) zachęcam do obserwowania mojego bloga :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, zapraszam do obserwacji mojego bloga :)

      Usuń
  3. Odrobina makijażu potrafi wiele zmienić,a przede wszystkim sprawia, że lepiej się czujemy :) Bardzo ładnie wygląda ta biała kredka na linii wodnej oka :)
    Zapraszam do mnie http://jussowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dokładnie, sprawia, że lepiej się czuję w swojej skórze, staram się zakamuflować to co mi się nie podoba i podkreślić to co lubię :) białą kredkę bardzo lubię aplikować na linię wodną oka, wtedy wydaje mi się, że moje oczy nabierają blasku, a spojrzenie staje się świeższe :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, skoro się spodobało, to zapraszam do obserwacji, będzie mi bardzo miło :)
      Będą pojawiać się rozdania, ale dopiero gdy będę miała większe grono odbiorców, więc zachęcam do obserwowania :)

      Usuń
  5. Kocie oczy :) Bardzo ładna zadbana buźka , i piekny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moją zmorą są te okropne wykwity na twarzy, staram się pielęgnować jak najlepiej moją twarz, co przynosi na szczęście pozytywne rezultaty, już widzę ogromną poprawę, mam nadzieję, że trądzik w końcu da sobie spokój i ustabilizuję moją cerę. Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  6. Chyba większość z nas kobiet przechodzi pozytywna metamorfozę podczas robienia makijażu:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najfajniejszy jest efekt końcowy, w szczególności kiedy do wykonania makijażu ni potrzebujemy zbyt wielu kosmetyków :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. hehe, no w sumie jak tak patrze to faktycznie przydałoby się więcej uśmiechu ;)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)