02 kwietnia, 2014

Beauty Tour Kraków, spotkanie z 'Stylizacje' oraz "TheOleskaaa'

Hej !
Jestem strasznie podekscytowana i szczęśliwa, że udało mi się osobiście poznać obie wspaniałe vlogerki.
Do tej pory nie mogę opanować swoich emocji, byłam bardzo zagubiona wchodząc do WELL DONE, nie mogłam się odnaleźć w tym tłumie przybyłych dziewcząt, ale wspaniałe było dla mnie to, że dziewczyny mnie w tym tłumie dostrzegły, że mogłam zamienić z Karoliną kilka słów, oraz przywitać się z Olgą :)
Do tego na wejście, jako prezent od firmy BalneoKosmetyki otrzymałam Malinowy krem do rąk na noc :) Kiedy wykończę moje zapasy to na pewno z chęcią go przetestuję ! Tym bardziej, że dziewczyny go zachwalały w swoich filmikach na YT :)
A teraz pochwalę się zdjęciami z dziewczynami :)
Karolina Gołębiewska znana jako prowadząca kanał Stylizacje <3 i ja ;)
 
Olga Kulik znana jako prowadząca kanał
TheOleskaaa <3 i ja ;)
Atmosfera była cudowna !

A ja ciągle nie mogę w to uwierzyć ;)

Buziaki ! :*

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę ! Ja niestety mieszkam w Częstochowie a tam dziewczyny nie chcą zrobić na razie spotkania chociaż Oleska jest z Częstochowy :(
    Zostawiam Obserwację i zapraszam do siebie ! I jeszcze raz bardzo zazdroszczę ! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny są bombowe :) Może uda Ci się z nimi spotkać w najbliższym czasie, na pewno będą jeszcze coś organizować ;)
      Dziękuję za odwiedziny, ja również do Ciebie wpadłam, bardzo fajny blog ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja byłam dzień wcześniej na spotkaniu w Katowicach...tez bardzo się cieszę, że mogłam poznac dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, super, że dziewczyny chcą się ze swoimi widzami widywać :) ja jestem za jeśli chodzi o blogowe spotkania :)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)