22 listopada, 2014

Promocja w Rossmanie 1+1 :)

Cześć,
W leniwą sobotę przychodzę do Was z tym co kupiłam na promocji w Rossmannie :) A oto moje zakupy:


3 sztuki Maybelline Color Tatoo : "On And On Bronze" , "Permanent Taupe", "Endless Purple"


3 sztuki Rimmel Apocalips : "Phenomenon", "Nova", "Stellar"


Miss Sporty Just Clear Mascara:


Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24 H :


W sumie za wszystko zapłaciłam 108,76 zł, natomiast te same zakupy bez promocji wyniosłyby mnie 196,22 zł także powiem Wam, że bardzo się opłaca korzystać z takich okazji :) Zaoszczędziłam praktycznie 90 zł na zakupach, a to bardzo dużo :)
A Wy coś kupiliście podczas trwania tej promocji ? Polecacie coś czemu będę mogła się przyjrzeć przy następnej "okazji" ? :)
Pozdrawiam gorąco, czekam na komentarze :)
Sylwia

14 komentarzy:

  1. Też skorzystałam ale w sumie zaopatrzyłam się w same lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja darzę ogromną miłością te produkty które kupiłam, myślałam o jakimś podkładzie, żeby wypróbować coś nowego, ale w kufrze mam chyba z 8, a ostatnio nic nie działam wizażowo, więc się kurzą, nie ma sensu dokupywać, bo trzeba te wykończyć ;)

      Usuń
  2. Zrób jakiś poradnik co do pielęgnacji stópek proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pielęgnacja stóp jest totalnie podstawowa, więc taki post raczej się nie pojawi ;)

      Usuń
  3. ja kupiłam tylko dwa lakiery : p nie wiem czemu, ale nie miałam nawet ochoty na więcej xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie to miałam chrapkę tylko na Color Tatoo, ale wyszło jak zawsze :D

      Usuń
  4. Ja nie kupiłam kosmetyków, tylko biżuterię. T.T Zawsze jakaś tam mi się spodoba. D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, biżuterie mają ładną, ale u mnie niestety się kurzy, ponieważ w pracy nie założę, bo dziecko by mi zniszczyło, a w szkole często się przebieramy i to jest uciążliwe ;)

      Usuń
  5. Super zakupy. Sama kupiłam on And On Bronze i kolor jest przepiękny:) Eyeliner jest genialny i bardzo trwały, również uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałam w Color Tatoo, a Eyeliner uwielbiam, nie wyobrażam sobie kuferka bez niego ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. JA "skorzystałam" z promocji w naturze i kupiłam colour tattoo 40 :D A reszte szarpnełam sie po normalnej cenie, bo ciezko promocja bylo objac inne marki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nawet nie interesowałam tą promocją w Naturze, bo w Rossmannie kupiłam wszystko to co chciałam ;) a w sumie to teraz czas przedświąteczny dla mnie, jako rodzinny święty mikołaj mam parę osób do obdarowania, więc z własnymi zachciankami muszę już poczekać ;)

      Usuń
  7. Świetne posty masz ,szczerze mówiąc :* Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga i to jak piszesz, nie mowię jedynie o tym poście.Obserwuję ^^ Jednym słowem CUDOWNY blog :** <3 Nie wiem jak ty to robisz,ze masz taką ilość ...wszystkiego! <3 Zapraszam takze do siebie na klikanie http://www.beautyadvisor.eu i obserwowanie :* Pozdrawiam , kochana ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) miło mi to czytać :)
      zaglądnęłam również do Ciebie i zostałam ;) świetny blog masz :)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)