11 grudnia, 2014

Makijaż dla brązowookich :)

Cześć,
Dzisiaj przychodzę z makijażem, jaki niedawno stworzyłam na przepięknej urody modelce Ali.
Ma śliczną cerę i piękne, brązowe duże oczy.


Makijaż twarzy :
-Podkład Maxfactor Face Finity 3 in 1, Nude 47
-Korektor Maybelline New York- Affinitone nr 1
-Puder Rimmel Stay Matte Transparent 001
-Puder brązujący Bourjois Paris, Délice de Poudre
-Róż Artdeco "Dita Von Teese" nr 31


Oczy:
-Baza pod cienie Essence I <3 Stage
-Cienie z mojej nowej paletki Make Up Revolution London "What You Waiting For?"
-Cień w kremie Maybelline Color Tattoo nr 20 Turguoise Forever jako liner
-Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume 


Brwi podkreśliłam cieniem Maybelline Color Tattoo w odcieniu 40 Permanent Taupe i wyczesałam bezbarwnym tuszem z Miss Sporty o nr 101 Clear.
Na usta nałożyłam bardzo delikatnie Rimmel Apocalips nr 501 Stellar.


Jak się Wam podobają zdjęcia ? Ja uważam, że Ala wygląda świeżo i uroczo, a to dzięki ulubionemu fotografowi KLIK LINK <<<< ZAPRASZAM DO POLUBIENIA :)



Zapraszam również na mój fanpejdz KLIK LINK :)
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam, Sylwia

18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z akcentem kolorystycznym, jednak bardziej roztarlabym zewnętrzny kącik bo granica sie odznacza :) ale ja to ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię jak zewnętrzny kącik jest taki mocny, ale ja to ja ;) tak to już jest, każdy ma inny styl malowania ;) pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. kolory ładne, ale wykonanie mi się średnio podoba, moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ta niebieska kreska :) Świetna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten cień turkusowy i też czasami dodaję go jako akcent kolorystyczny. Bardzo ładny makeup :)

    Miło mi Cię poinformować, że nominuję Twojego bloga do Liebster Blog Award 2014 :)
    Więcej info tutaj: http://agness-makeup.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam już kochana mianowana kilka razy, ale nie jest mi to do szczęścia potrzebne, aż tak dużo blogów nie przeglądam, bym wiedziała kogo mianować :(

      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fajnie. :3
    Gdy USB pozwoli, pokażę Ci moje pierwsze użycie cieni. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :)
    Chciałam Cię poinformować o mojee nominacji Twojego bloga do Liebster Blog Award 2014 :)
    Więcej info znajdziesz tu: http://makeup-joannadobosz.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale jesteś już chyba 6 osobą, która mnie nominuje, nie jestem za bardzo tym tematem zainteresowana, nie czytuje aż tylu blogów abym mogła sporządzić taką listę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Dziękuje w imieniu modelki :) to prawda, urodę ma przepiękną :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki akcent na oku! Pięknie wykonany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)