04 listopada, 2014

Makijaż to zabawa :)

Witajcie po dość długiej przerwie, muszę zmobilizować się do prowadzenia bloga, jestem strasznie niesystematyczna.

Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją makijażu raczej wieczorowego, ze względu na kombinację kolorystyczną (intensywny makijaż oczu, oraz ust).
Najgorsze jest to, że makijaż był robiony przeze mnie około półtora miesiąca temu i mam problem z przypomnieniem sobie produktów, których użyłam. Mogę przypuszczać jedynie, że podkład to mieszanka Revlon CS i Lirene CM, Korektor Maybelline New York- Affinitone, Puder Rimmel London Stay Matte,
Puder brązujący Bourjois Paris, Délice de Poudre, do brwi użyłam cieni Inglota zapewne czyli mieszanka
AMC 63 (czarny) i MATTE 360 (brąz). 
Na pewno nałożyłam też bazę na powieki i była to Essence.
Widzę, że korzystałam z cieni z palety Sleek Oh so Special oraz cieni Inglota, a na usta na 100% nałożyłam szminkę no name, którą dostałam od siostry. Liner ulubiony z Maybelline ale tusz nie mam pojęcia, albo MF 2000 Calorie, albo któryś z Maybelline. 
Tak to jest niestety jeśli post wrzucam z dużym opóźnieniem i nie zapisuję sobie produktów. 

no ale do rzeczy, oto zdjęcia autorstwa Kuby Pieprzyka klik :




Co myślicie o mojej pracy ? Zachęcam do komentowania :)
Serdecznie pozdrawiam,
Sylwia

P.S. Za dwa dni mija pierwszy rok blogowania ;) :*

18 komentarzy:

  1. fajne cienie jednak brwi do poprawki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brwi to moja zmora niestety, cały czas nad nimi pracuję, dziękuje za komentarz ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i dziękuje za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Ciekawy ale cos ta pomadka mi sie z reszta gryzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, ja bardzo lubię takie niestandardowe połączenia, według mnie fajnie gra z tym różem na dolnej powiece, no ale każdy ma swoje zdanie i gust :) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. pięknie... ja żadnym korektorem nie mogę osiągnąć tak ślicznego efektu pod oczami... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, ja nie mam dużych problemów z cieniami pod oczami, ale trzeba też brać poprawkę na lampę przy robieniu zdjęć :)

      Usuń
  5. piękny makijaż też chciałabym umieć tak ładnie się malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) trzeba dużo, bardzo dużo ćwiczyć :) pozdrawiam :)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)