23 września, 2014

Pora na kurację !

Cześć,
Za oknami szaro, buro i ponuro, więc nadszedł świetny okres, by rozpocząć kurację złuszczającą i powalczyć z przebarwieniami :)
Przedstawię dzisiaj 3 produkty, dzięki którym mam nadzieję osiągnę jakieś bardziej widoczne efekty.

Na pierwszy rzut pójdzie Krem Laboratorium Dermedic SPF 50+, gdyż mimo, że pogoda nas nie rozpieszcza to produkty z kwasami stosowane bez filtra słonecznego mogą narobić nam więcej szkody, niż pożytku.


Kupiłam go przede wszystkim ze względu na cenę, jest też przeznaczony do skóry z problemami naczyniowymi, więc powinien być delikatny. 50g za cenę 20,99zł . Zobaczymy jak się sprawdzi ;)




A teraz konkrety ;)
Pharmaceris T, Krem z 10% kwasem migdałowym na noc, II stopień złuszczania. Zdecydowałam się na niego po licznych pozytywnych recenzjach jakie wyczytałam. Kwas migdałowy oprócz tego, że działa złuszczając, to również pomaga w ujędrnieniu skóry co prowadzi do spłycenia zmarszczek, na czym mi zależy ( moje czoło to koszary, marszczę się niemiłosiernie :D )


Cena nie była zawrotna, jak dobrze sobie przypominam zapłaciłam około 30 zł, za pojemność 50ml.
Pokładam w tym produkcie duże nadzieje, mam nadzieję, że sprosta ;)



 Jeszcze jeden produkt znalazł się w moim arsenale :D
Laboratorium Iwostin, Purritin Remover, Żel redukujący zmiany potrądzikowe. Szczerze to nie szukałam o nim opinii, znalazłam go na półkach Super-pharm'u i stwierdziłam, że może warto zaryzykować. Mój trądzik zostawia po sobie duże spustoszenie na twarzy, a nóż widelec okaże się świetnym kosmetykiem ;)


Cena 31,14zł za 40ml, do tego jakoś mam sentyment do tej marki kosmetyków, pochodzę z Krosna, a uczyłam się w Iwoniczu Zdroju skąd czerpana jest woda termalna tej firmy ;) (taki mały off-topic)


To by było na tyle, wrzucę Wam jeszcze zdjęcie tego co się dzieje ostatnio z moją twarzą :( 

Także mam nadzieję, że uda mi się coś zdziałać.
Pozdrawiam czytelników, buziaki.
Sylwia

13 komentarzy:

  1. Słońce nie używaj na razie tak wysuszajacych produktów! Nawilżaj i jeszcze raz Nawilżaj. Ja miałam taka buzie jeszcze rok temu, a teraz juz jest naprawdę dobrze! Podstawa to nawilzenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawilżam, ale wiem, że samym nawilżeniem nic nie zdziałam, dlatego ta kuracja ;)
      A czego używałaś ? Jakich produktów nawilżających ?

      Usuń
  2. Oł niezbyt kolorowo. Ja na szczęście raz na jakis czas nabawię się jakiejs niespodziewajki. Co jak co ale na cere nie narzekam. Szybkiego uporania się z problemem życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ja na Twoim miejscu udalabym się do dermatologa,sama bym nie kombinowala z takim zapaleniem skory,bo naprawdę kiepsko wygląda.a na pewno nie polecam Ci tego teraz zluszczac bo skóra jest podrazniona i póki co tu nie ma co zluszczac, tylko trzeba leczyć, albo conajmniej nawilżać. Wydaje mi się ze tunezyjskie slonce Ci zaszkodziło ,bo jak wiadomo slonce wzmaga trądzik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie bawię się w dermatologów, bo nic dobrego nie zrobili w związku z moją cerą.

      Usuń
  4. ja to bym Ci zrobiłam kurację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurację kosmetyczną. z takim problemem najlepiej się walczy, ponieważ widoczne/bądź nie są efekty.
      to tylko taki mój mały kosmetologiczny bełkot :D

      Usuń
  5. Ojejku :( Mam nadzieję, że uda Ci się zwalczyć wszystkich nieprzyjaciół na buzi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieje, po leczeniu u dermatologa moja cera totalnie oszalała, więc przestałam korzystać z takich "rad" i na własną rękę próbuję zrobić coś z moją dolegliwością. Mam nadzieję, że szybko doprowadzę cerę do dobrego stanu, dziękuję za odwiedziny Kochana :*

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)