09 marca, 2015

Modowo-portretowa sesja Asi.

Cześć,
Jakiś czas temu odwiedziły mnie moje młodsze siostry i z racji tego, że tak jak ja kochają zdjęcia, zorganizowaliśmy wraz z Kubą ->  KLIK, sesję :)

Oczywiście wykonywałam Asi makijaż, zrobiłam jej dość lekki, ale podkreśliłam intensywnie usta fuksjową szminką.
Na twarzy Asia miała Revlon Colorstay, Camouflage Catrice, Korektor Astor, Puder Kryolan, Bronzer i rozświetlacz z Paletki Face Countour Sleek. Brwi ułożyłam jedynie na bezbarwnym żelu do brwi i rzęs z Miss Sporty.
Do podkreślenia oczu użyłam paletki Make Up Revolution "What You Waiting For?", pod cienie oczywiście wylądowała baza z Kryolanu, kreskę namalowałam tuż przy linii rzęs ulubionym eyelinerem żelowym z Maybelline, a rzęsy podkręciłam zalotką i użyłam tuszu z MaxFactora 2000 Calorie.
Cała uwaga skupiona jest na ustach, dzięki niedostępnej już pomadce z Maybelline Hydra Extreme,
163- Fuchsia.
Uwielbiam te pomadki, mam w swojej kolekcji 4 egzemplarze, piękne kolory- mega nawilżenie. Wielki MINUS dla Maybelline, że wycofało tak dobry produkt !

A tu efekty naszego sesjowania, a na koniec niespodzianka ;)






Kocham tą fotę !!!!!



No i niespodzianka ;) Nasza siostrzana trójka :) ta modelka na środku dawała czadu, jeśli będziecie mieli ochotę zobaczyć kilka zdjęć Milenki, z jej dziecięcej sesji to dawajcie znać w komentarzu ;)


Serdeczności Wszystkim,
Sylwia :)

11 komentarzy:

  1. :) śliczne obs. za obs. ?? http://almusia203.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo ;)

      Troszkę masz tematykę odbiegającą od moich zainteresowań, ale obserwuję, zobaczymy co jeszcze napiszesz ;)

      Usuń
  2. super :) piękny kolor tej pomadki, szkoda że wycofali, ale sporo jest podobnych na rynku jesli wręcz nie takich samych więc nie przejmuj się Sylwu :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale w sumie nawet nie chodzi o sam kolor ;) utrzymuje się długo, a ma formułę nawilżającą, dlatego ją tak bardzo lubię ;) a niestety moje usta wiecznie suche i spierzchnięte...

      Usuń
  3. Kolor pomadki piękny. Super sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i drugie zdjęcia szczególnie przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie! To Asia ma teraz rude włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo sobie pofarbował głuptasek i wyszedł taki rudy blond :P

      Usuń
    2. Fajny kolor, sama bym mój zmieniła gdybym się nie bała, że zniszczę. [Jakby już nie były zniszczone...] XD

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)