31 marca, 2015

Akcja : Wzór do naśladowania !

Witajcie,
Dzisiaj przychodzę do Was z postem nietypowym. Biorę udział w akcji organizowanej przez markę COTY, oraz fundację DKMS. Cel akcji to nagłośnienie informacji o światowym dniu raka krwi. Malując znak & na paznokciu wspieramy fundację DKMS.

Paczka, która do mnie dotarła jakiś czas temu wygląda tak :


W środku :


Prezenty od marki COTY i Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci na facebooku :






Ponieważ akcja ma na celu nagłośnienie, ja również postanowiłam się do niej dołączyć :) Nie jestem zbyt dobra w malowaniu paznokci a tym bardziej wzorów, ale to wszystko dla dobra sprawy !

Zaczynamy!
Na pierwszy ogień idzie usuwanie skórek i piłowanie paznokci i odtłuszczanie płytki paznokcia :


Następnie bierzemy się za malowanie. Wybieram lakiery, które dostałam od marki COTY, Astor Quick & Shine, oraz po nałożeniu i namalowaniu wzoru używam swojego Top Coat'u :




 Prezentuje swoje wypociny, przepraszam ale nie jestem dobra w malowaniu wzorów... Wybaczcie dla dobra sprawy :)









A teraz wiecie co sami musicie zrobić ?
Wejdźcie koniecznie na tą stronę : http://www.wzordonasladowania.pl/ tam znajdziecie dokładne wskazówki jak uczestniczyć w akcji ! :)

Serdeczności,
Sylwia

2 komentarze:

  1. O, fajnie, też namaluję!
    Widziałam że z tym dołączeniem do akcji trzeba się logować na fb, nie klikałam dalej - co tam jest? ^^''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu trzeba wrzucić zdjęcie namalowanego wzoru :) taka aplikacja tylko wyświetli się :)

      Usuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)