23 czerwca, 2014

Zaczynamy kurację na wypadanie włosów.

Witajcie :)

Po długim milczeniu powracam z nowym postem, wprawdzie nie zakończyłam jeszcze sesji egzaminacyjnej na uczelni, ale na szczęście pozostało już tylko 3 egzaminy (oby było dobrze) i znalazłam trochę czasu na to co bardzo lubię :)
Od jakiegoś miesiąca bardzo intensywnie wypadają mi włosy, nie wiem czy to z przemęczenia, czy może ze stresu, pod uwagę biorę również braki witamin i mikroelementów w organizmie. Ale w końcu postanowiłam się zabrać za siebie, tzn. za swoje włosy ;)
Zakupiłam 3 produkty, oto one :


Od prawej :
-Pokrzywa Fix - 30 saszetek , 3 zł w aptece
-Tangle Teezer - kupiony na promocji za 27 zł stacjonarnie w drogerii Firlit, Kraków, ul. Długa
-Skrzypo Vita - 42 tabletki , 12 zł w aptece

Picie naparu z pokrzywy podobno wzmacnia cebulki włosów, podobno, gdyż nie wierzę raczej w takie rzeczy, ale postanowiłam sprawdzić, piję ją już od tygodnia, na razie nie zauważyłam żadnych rezultatów, ale wiadomo, aby coś osiągnąć trzeba być systematycznym i cierpliwym, więc ćwiczę tą ciężką praktykę ;)
Również stosowana jako płukanka "podobno" dobrze się sprawdza, ale nie za bardzo chce mi się w to bawić ;)



Tangle Teezer, postanowiłam spróbować, tym bardziej, że nadarzyła się okazja w postaci promocji ;) Stosuję już od około miesiąca, przede wszystkim czesanie włosów stało się bardziej przyjemne, nie czuję wyrywania, a to duży plus, mimo wszystko włosy wypadają tak jak wypadały, bo przecież szczotka nie załatwi wszystkiego. Ale jestem z niej zadowolona ;)



Suplement diety Skrzypo Vita, stwierdziłam, że spróbuję, mimo, że wiem o tym, że sam skrzyp polny nic tu nie pomoże, ponieważ, aby cokolwiek z niego się wchłonęło do organizmu musiałabym go jeść na surowo, ale tabletki zawierają, tak jak przedstawiłam na zdjęciu inne cenne składniki mineralne, które według mojej wiedzy mogą pomóc przy wypadaniu włosów przede wszystkim witamina B6, Tiamina czyli witamina B1, Ryboflawina czyli witamina B2, Kwas Pantotenowy - witamina B5, Witamina A, Witamina C, oraz Cynk. Każde z tych składników odżywczych ma zastosowanie w wzmocnieniu włosów, skóry i paznokci. 42 dniowa kuracja, zobaczymy czy da to jakieś widoczne efekty, jestem bardzo ciekawa, ale konieczne jest bycie systematycznym :)

Oczywiście jeśli po całej kuracji zauważę efekty to pojawi się nowy post :)
Do tego stosuję maskę Biovax® Naturalne Oleje Argan, Makadamia, Kokos marki L'Biotica, o czym wspominałam w poście tutaj i odżywkę bez spłukiwania w spray'u Ultimate Repair, Gliss Kur, Schwarzkopf'a, którą użyłam dopiero raz, oraz szampon Garnier Ultra Doux, Drożdze Piwne i Owoc Granatu, o którym się również jeszcze nie wypowiem.

Serdecznie pozdrawiam zaglądających, zachęcam do komentowania, może jakieś uwagi, spostrzeżenia, na własnym przykładzie ? Piszcie koniecznie jeśli miałyście taki problem jak ja i jak go rozwiązałyście :)

Sylwia 

17 komentarzy:

  1. Ja słyszałam że wciera się napar z pokrzywy w skórę głowy raz w tygodniu dzień przed myciem włosów i to pomaga na wypadanie włosków, albo jajko ( bo ma dużo witamin i mikroelementów) wcieramy w skórę głowy zakładamy czepek itd ale z tym pewnie jest sporo zabawy :) Najlepiej zmienić dietę :produkty mleczne, jaja, tłuste ryby, warzywa, otręby, produkty pełnoziarniste, orzechy... trzeba odżywiac włosy "od środka" :) Powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różne rodzaje nasion i orzechów jem bardzo często, mam dietę bogatą w białko (sery, joguty, śmietany, kefiry, wędliny, mięso), ryby jem raz w tygodniu, czasem dwa, jem warzywa, natomiast jeśli chodzi o owoce to mniej. Dlatego wydaje mi się, że wypadanie nie jest spowodowane dietą, a raczej stresem, chociaż nie wykluczam żadnej opcji.
      Trzymaj kciuki, mam nadzieję, że wróci wszystko do normy :)

      Usuń
  2. Sama tez od dluzszego cierpiałam na mocne wypadanie wlosow, a ze jestem obecnie poza Polska znalazlam skrzypowite witaminy jak na zdjeciu. Stosuje tez szampon na wypadanie wlosow i odzywke z Gluss kur i na obecna chwile jestem zadowolona z rezultatow, poniewaz wlosy przestaly wypadac juz tak mocno. Widze poprawe i poki co caly czas stosuje witaminy. Ale moze tez jest to kwestia swiezych warzyw i owoców? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy pielęgnacja i suplementacja coś pomoże, świeże warzywa jem bardzo często, owoce rzadziej, ale też sięgam, bo wiem, że muszę jeść. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Łe, ja jestem łysa. xD Napisz, czy coś dały, muszę zacząć coś stosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam problem. Z wypadaniem włosów zmagam się od dawna. Stres na pewno ma na to duży wpływ, ale odpowiednia pielęgnacja i suplementacja diety robią swoje. Przez jakiś czas stosowałam odżywkę herbal care ze skrzypem polnym od Farmony. Efekty były bardzo zadowolające, ale po dłuższym używaniu włosy znowu zaczęły wypadać. Teraz pomaga mi wyciąg ziołowy od Bonifratrów - wcieram go w skórę głowy przed myciem. Efekty widać na szczotce (też używam TT), zdecydowanie mniej włosów na niej zostaje. ;)
    Pozdrawiam i życzę udanej sesji. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pomocny komentarz, jeśli moja kuracja nie pomoże, wypróbuję któregoś z tych kosmetyków polecanych przez Ciebie :)
      Nie będę dziękować ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Także strasznie wypadają mi włosy ale w moim przypadku to chyba od prostownicy.
    może wspólna obserwacja, daj znać u mnie :)
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prostownicy używam tylko od wielkiego święta, nie suszę włosów, chyba, że muszę przed wyjściem umyć włosy, co się zdarza bardzo rzadko ;)
      dzięki za odwiedziny, zaglądnęłam do Ciebie, bardzo fajny ostatni post z wodą z owocami :)

      Usuń
    2. Dziękuje! Musze się chyba skusić na tą skrzyp owite miejmy nadzieje, że coś pomoże.
      Obserwuje kochana :)

      Usuń
  6. Picie pokrzywy podobno daje efekty, natomiast mi w ogóle nie sprawdziła się SkrzypoVita :( ale to też zależnie od organizmu w sumie. :) Mi nie wypadają włosy, a się kruszą i też nie wiedziałam co robić, więc ile się rozsądnie dało tyle ściełam i jest ciut lepiej. Trzymam kciuki za kurację:)
    W ogóle to trafiłam tu przypadkiem, i nie waham się kliknąć obserwowania :D Mam nadzieję, że będę stałym czytelnikiem.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło :) no właśnie wyczytałam, że picie pokrzywy pomaga, a suplementacja tabletek na pewno nie zaszkodzi, dlatego próbuję wszystkiego :) i zmuszam się do owoców :)
      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. polecam Ci również odżywkę i spray Radical z Rossmana, w bardzo atrakcyjnej cenie :)
    zapraszam też Cię do odwiedzenia mojego bloga, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam Ci również odżywkę i spray Radical z Rossmana, w bardzo atrakcyjnej cenie :)
    zapraszam też Cię do odwiedzenia mojego bloga, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)