13 listopada, 2013

Makijaż do zdjęć beauty part 1 :)

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem, który wykonałam jeszcze we wrześniu, modelką była moja siostra Asia, niebieskooka blondynka, nie uwierzycie, ale ma dopiero 15 lat  :)
Jest prześliczna, wrzucam zdjęcia z całej sesji, czyli dwóch stylizacji :) w odsłonie w spodenkach i koronkowej bluzce ma w makijażu zmienioną kreskę na dolnej powiece z różowej na zieloną :) Mam nadzieję, że taki look Wam się podoba, czekam na opinie, komentarze i wiadomości, zapraszam również na mojego fb https://www.facebook.com/SylwiaSzwarcWizaz
, oraz fb Kuby : https://www.facebook.com/szyszon
Poniżej spis produktów użytych w makijażu.
Serdecznie pozdrawiam,
Sylwia

Fot: Jakub Pieprzyk

Do makijażu użyłam następujących produktów:

Twarz:
-Podkład MaxFactor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Golden 75
-korektor pod oczy Miss Sporty Liquid Concealer w kolorze 001 light
-puder Kryolan Anty Shine transparentny
-róż Artdeco Dita Von Teese 31
Oczy:
-baza pod cienie Essence I <3 Stage
-paleta cieni Sleek MakeUp i-Divine Au Naturel 601 + cienie różowy i zielony z palety Beauties Factory
-Eyeliner w żelu Artdeco Dita Von Teese w kolorze black
-tusz do rzęs Maybelline New York Volum' Express turbo boost w kolorze Very Black
Usta:
-błyszczyk Essence mini lipgloss set New York w kolorze brzoskwiniowym
Fot: Jakub Pieprzyk
Fot: Jakub Pieprzyk
Fot: Jakub Pieprzyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)