30 listopada, 2013

Kolorowo na słotę pogodową !

Cześć,
dzisiaj przedstawię makijaż, który niedawno stworzyłam.
Specjalnie na przekór temu co widać za oknem, postanowiłam zabawić się kolorkami :)
Róż, burgund i turkus :)
Zapraszam na fanpejdż fotografa: https://www.facebook.com/szyszon
oraz mój: https://www.facebook.com/SylwiaSzwarcWizaz
Fot: Jakub Pieprzyk
Twarz:
Podkład Revlon Colorstay 240 Medium Beige, dla skóry mieszanej i tłustej (kupiłam tutaj>klik)
Korektor pod oczy Miss Sporty Liquid Concealer w kolorze 001 light
Puder w kamieniu Rimmel London Stay Matte w kolorze 001 Transparent - mój ulubieniec <3
Bronzer Astor SkinMatch 4Ever Bronzer w kolorze 001 Blonde
Brwi podkreślone Inglotem AMC 63 (czarny) i MATTE 360 (brąz) ; wyczesane szczoteczką
Oczy:
Baza pod cienie Essence I <3 Stage
Beauties Factory Paleta 120 Cieni do Powiek-różowy i turkusowy (kupiłam tutaj>klik)
Cienie Inglot PEARL 452 w załamaniu powieki (burgund), PEARL 393 w wewnętrznym kąciku (cielisty opalizujący srebrem), MATTE 351 pod łukiem brwiowym (cielisty)
Kreska w linii rzęs : kredka Color Trend z Avonu w kolorze Black 
Kreska na linii wdnej : Khol Kajal Eyeliner z Manhatanu w kolorze Snow Bunny 11A
Tusz do rzęs Maybelline New York The Falsies Feather Look Volum' Express w kolorze Glam Black
Usta:
Szminka Maybelline New York Moisture Extreme w kolorze Fuschia 163

Fot: Jakub Pieprzyk

Fot: Jakub Pieprzyk


Życzę zaglądającym na bloga udanej zabawy Andrzejkowej, oraz miłego przyszłego tygodnia :)
Pozdrawiam,
Sylwia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie zapraszam do komentowania i dzielenia się ze mną swoimi odczuciami i opiniami, za wszelkie rady dziękuję :)